zondag 30 augustus 2015

Mijn boek... - My book...

Jaren geleden heb ik als eindwerk voor een cursus 'Literaire Creatie' (creatief schrijven)  aan de Academie voor Woord en Muziek Oudenaarde, een kort jeugdverhaal geschreven met de titel 'Faajp'. Met de kunstacademie is het schrijven een beetje verloren gegaan, maar ik heb wel genoeg materiaal verzameld om er nu een 'volwaardige roman' van te kunnen maken. Ik ga dus ook (proberen) zoveel mogelijk van mijn vrije tijd in het boek stoppen. De rest van de hobby's wordt gewoon tijdelijk op een lager pitje gezet:-).

Years ago, I wrote a short story as a thesis for a course 'Creative Writing' at the Academy of Word and Music Oudenaarde. After that, I went to the art academy and the writing was somewhat 'forgotten'. During the years though, I collected enough material to write a full novel. I will now try to put as much time as possible in my book and try to finish it june 1016. 

Geen opmerkingen: